100-dagarsutmaning


Nu har jag hakat på Räkans 100-dagarsutmaning! :) Passade ju perfekt då jag ändå hade bestämt mig för att köra igång idag! Alltid roligt med utmaningar så man blir lite extra peppad!


Detta är några av mina mål:

* Att bli smalare (Jag bryr mig egentligen inte om vad vågen visar, jag kommer att mäta mig med måttbandet).
* Få mer muskler.
* Få ordning på magen igen genom att köra Lchf.
* Få bättre kondition och känna att jag orkar mer.
* Känna mig nöjd(are) över mig själv och min kropp.


Så här ska jag gå till väga:

* Gå på spinning minst 2 gånger i veckan (Helst 3 gånger).
* Köra 3 gympass i veckan, riktigt tunga pass!
* Börja promenera några dagar i veckan (Har legat på latsidan länge nog nu).
* Köra Lchf med max 20 gr kolhydrater per dag. (Ska försöka ligga på under 5 gr kolhydrater vissa dagar).
* Jag ska inte ha några "fuskardagar" då jag kolhydratsfrossar, det förstör bara för mig.
* Jag ska även bli bättre på att dricka vatten då jag lätt glömmer bort att få i mig vätska.


Nu jäklar ska jag fixa det här! Jag har en jättesnygg jeanskjol som ligger hemma i garderoben och bara väntar på att bli använd av mig då jag blivit lite smalare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0