Dag 1

Så var första dagen avklarad och än så länge har det gått bra!
Tyvärr har det inte blivit någon träning än eftersom jag inte har lyckats bli av med min förkylning helt och hållet. Bättre att vänta tills jag känner mig riktigt pigg och kry så det inte blir sämre. Får se hur jag mår imorgon, kanske det blir en promenad åtminstone.

Matmässigt har det gått bättre och det känns bra att bara äta när kroppen själv säger till och inte på bestämda tider. Eftersom jag mest suttit och tagit det lugnt idag räckte det med frukost och middag! Billigt och bra att inte behöva äta så ofta ;)



De här goda Lchf mackorna med mycket smör och ost blev det till frukost idag! Mums!


Kommentarer
Postat av: Jag

Vad innehåller de bullarna?

2011-08-08 @ 22:35:31
URL: http://uluckything.blogspot.com
Postat av: H.L

Åh, jag skulle precis fråga samma sak.. :) vore väldigt trevligt med receptet till dem.

Och lycka till med utmaningen!

2011-08-09 @ 12:14:22
URL: http://hemligaloparen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0