Dag 11

Oj, tänk att det har hunnit gå 11 dagar sedan 100-dagarsutmaningen (och mitt nya liv) började! Tiden går fort!
Så här långt har det gått toppen! Jag mår bara bättre och bättre! Har haft lite omställningsbesvär med magen men det börjar bli lite bättre nu. Har haft väldigt mycket att ordna med nu innan skolan börjar så jag har fortfarande inte kommit igång med träningen på allvar men idag blir det en tur till gymmet i alla fall! :) Igår var sambon och köpte gymkort han med så nu får jag lite sällskap.

Imorse var jag till tandläkaren för första gången på 6 år! Jag är liiiivrädd att gå till tandläkaren så jag skulle aldrig få för mig att ringa och boka en tid själv om det inte var något akut. Nu hade mamma ringt och smygbokat en tid åt mig hos sin tandläkare så nu var jag så illa tvungen att dra mig iväg :P
Besöket gick mycket bättre än jag trott och tandläkaren var toppenbra! Jag gick därifrån med ett stort leende på läpparna då jag inte hade några hål och allt såg bra ut. Billigt blev det också :D

Så idag är en bra dag!
Nu ska vi slänga i oss lite frulle och sedan traska ner till gymmet!



Kommentarer
Postat av: Helan

Billiga, smärtfria tandläkarbesök säger man inte nej till! Hu, jag måste verkligen till tandläkaren och spränga bort tandsten, lika bra att få det gjort =/.

2011-08-19 @ 07:44:24
URL: http://optimaladagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0