Dag 5

Å vad jag känner mig stolt över mig själv! Det var längesedan jag kände mig så bestämd och målinriktad som jag gör nu. Nu jäklar ska jag nå mitt mål och jag ska inte vika ner mig för frestelser!

Ända sedan i måndags då 100-dagarsutmaningen startade har min käre sambo frestat mig med diverse godsaker, inte med avsikt att förstöra för mig såklart, men det är svårt att låta bli att bli sugen när man känner lukten av favoritbrödet eller favoritgodiset osv. Trots att godispåsen stått bredvid mig ikväll så har jag inte ens varit sugen på att fuska. Det är helt enkelt inte värt det! Nu ska jag nå mina mål och då har jag inte tid att fuska!

Till "fredagsmys" har jag gjort mig en salami/brie macka (på lchf-bröd såklart) och njutit av några Groks. Mycket gott! :) Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag är lika pigg och motiverad imorgon med ;) Längtar till nästa vecka då jag ska köra igång med träningen på allvar!


Ååååå vad goda Groksen är!!


Kommentarer
Postat av: Helan

Här är en till som känner sig taggad till tusen inför resterande delen av den här utmaningen! Börjar också mer "på riktigt" nästa vecka då semestern tar slut för familjen. Hoppas den här härliga känslan håller i sig så att vi når våra mål om drygt tre månader!

2011-08-13 @ 07:56:56
URL: http://optimaladagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0