Dags att damma av träningsbloggen

Så var det dags att damma av träningsbloggen igen :)
Jag har raderat tidigare inlägg eftersom jag känner att jag verkligen behöver en nystart.
Idag är dagen då mitt nya liv börjar!


Från och med idag är det LCHF som gäller igen och det känns så skönt att ha bestämt sig för att komma igång med kost och träning igen. Jag körde LCHF i 5 månader (februari - juni) och har aldrig mått bättre! Tyvärr hände det en del jobbiga saker i mitt liv i början av juli som gjorde att jag totalt tappade motivationen till allt och jag kom helt av mig med både lchf och träning. Nu har saker och ting äntligen ordnat upp sig igen och jag känner mig mer peppad än någonsin att komma i mitt livs form! :)

Kommentarer
Postat av: Helan

2011-08-08 @ 19:33:39
URL: http://optimaladagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0