Kroppsmätning


Såg på gymmets hemsida att de börjat göra kroppsmätningar! 200 kronor kostar det och jag är faktiskt riktigt sugen att prova göra en sådan. Fast jag känner mig livrädd över att se resultatet! Samtidigt är det nog nyttigt att få svart på vitt hur kroppen mår. I såfall skulle jag vilja göra en till om ett halvår och se hur stor skillnad det hunnit bli efter att ha hållit en strikt kost och tränat regelbundet.

Detta är vad man får veta:

* VIKT
* KROPPSFETT
* MUSKELMASSA
* VILOMETABOLISM
* BMI
* FETTPROCENT
* VISCERALT FETT (fettet närmast organen)



Är det någon som har provat göra en kroppsmätning som denna någon gång?

Kommentarer
Postat av: Linda

Har själv funderat på att göra detta test men är litee rädd för resultatet ;-)



sv: Ok ja jag är ju mest uppvuxen ute i söråker men bodde på slutet inne i Timrå centrum..Flyttade därifrån för ca 10 år sen men är uppe då tid finns..



Ha en skön kväll..

2011-08-10 @ 19:26:01
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Helan

Är allt lite sugen på en sådan mätning, men precis som Linda är jag lite rädd för resultatet ;). Typ: Du är normalviktig, men består bara av fett, haha ;).

2011-08-11 @ 16:45:08
URL: http://optimaladagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0