Träningsvärk

Imorse vaknade jag med en riktigt skön träningsvärk! Vilken härlig känsla det är att känna att man gjort något bra med kroppen! Och detta är bara början :)

Jag kunde inte hålla mig från att smygväga mig lite imorse och ska man lita på vågen så har ca 1,5 kilo hunnit försvinna i alla fall. Alltid positivt med minus :) Måttbandet väntar jag med tills på måndag. Har bestämt mig för att ha en mätardag i veckan för att ha lite koll hur jag ligger till och om det är något i kosten jag måste ändra på.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och känna lugnet en stund!

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Diza

Bra jobbat tjejen!

2011-08-12 @ 22:20:52
URL: http://www.dizans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0